Tillsammans för bättre liv!
Bonliva AB Stockholm Din gåva till Bröstcancerförbundet!

Tillsammans för bättre liv!

Var med och stötta till Bröstcancerförbundet tillsammans med oss på BONLIVA så dubblar vi ditt bidrag. Läs mer om Bonlivas kampanj här: https://bonliva.se/rosaoktober2021/ ___ Alla känner vi någon. Bröstcancer är den vanligaste cancersjukdomen hos kvinnor i Sverige och nära 8 000 drabbas årligen i Sverige. Men vi börjar se ett litet ljus i tunneln. Sedan det svenska mammografiprogrammet infördes har prognosen för bröstcancer förbättrats avsevärt och många botas. Vårdhjältar runt om i Sverige kämpar dagligen mot sjukdomen, dels genom preventiva insatser och dels med att så många som möjligt som diagnosticerats med cancern ska överleva sin diagnos. Precis som Bröstcancerförbundet vill vi på Bonliva att ingen ska drabbas av bröstcancer. Tyvärr är vi inte där riktigt ännu, men genom gemensamma insatser kan vi göra stor skillnad. Dagligen åker Bonlivas röntgensjuksköterskor, onkologer, radiologer mfl landet runt för att stärka upp cancervården där de behövs som allra mest. Vi vill ge dem och alla andra vårdhjältar bästa möjliga förutsättningar för att genomföra sitt jobb - därför är det viktigt för oss att bidra till bröstcancerforskningen som officiell Rosa Oktober-sponsor. *SKÄNK PENGAR I VÅR INSAMLING SÅ MATCHAR VI BELOPPET* För att få ihop så mycket pengar som möjligt till Bröstcancerförbundets viktiga arbete så matchar vi alla bidrag upp till totalt 30 000 :- Med andra ord: skänker du 100 kronor så skänker vi på Bonliva 100 kr fram tills att vi tillsammans nått vårt uppsatta mål under Rosa Oktober. Välj att vara anonym om du vill och bidra med det som passar dig, ingen summa är för liten! Tack för att du bidrar! #Bonlivarosaoktober #tillsammansförbättreliv #weconnectcare

2021-09-21 2021-10-31

Bonliva AB