Olofsfors insamling "Rosa Bandet" 2021
Olofsfors Rosa Bandet Nordmaling Din gåva till Bröstcancerförbundet!

Olofsfors insamling "Rosa Bandet" 2021

Skänk en valfri gåva via vår insamling ”Olofsfors Rosa Bandet 2021”. Pengarna från insamlingen bidrar till patientnära forskning samt stöd till drabbade och anhöriga. Alla bidrag är värdefulla! Gåvor om 5 000 kr eller mer ger dig även chansen att bli ägare av ett par rosa skogsmaskinsband till ett värde av ca 100 000 kr. (OBS!!! Detta gäller endast gåvor skänkta t o m den 7 november 2021 kl. 23:59 via denna insamlingssida, och man får en möjlighet per 5 000 kr man skänker, att få det Rosa Bandet.) Tillsammans höjer vi rösten för brösten! Bröstcancer är den vanligaste cancerformen hos kvinnor och varje år får 8 000 kvinnor beskedet om bröstcancer i Sverige. (Källa: Bröstcancerförbundet, © 2021) Vi är så tacksamma till alla er som vill vara med och bidra i vår insamling. Ingen kan göra allt men alla kan göra något, och oavsett summa gör din gåva skillnad. Det rosa skogsmaskinsbandet: Olofsfors har skänkt bandet till förmån för Bröstcancerförbundet, som efter ”rosa oktober” kommer att ge det till ett av företagen eller personerna som gett en gåva på 5 000 kr eller mer. Ge ditt bidrag senast den 7 november 2021, kl. 23:59 via denna insamlingssida om du vill ha möjlighet att erhålla skogsmaskinsbandet. Tack för din gåva! Läs mer på vår hemsida: https://www.olofsfors.se/produkter/skogsband/boggiband/rosa-bandet-2021/ This website is only available in Swedish. Please contact Olofsfors if you want information regarding donations in English.

2021-09-20 2021-12-31

Olofsfors Rosa Bandet