Snittblomsodlare för bröstcancerforskning
Snittblomsodlare i Sverige Hela landet Din gåva till Bröstcancerförbundet!

Snittblomsodlare för bröstcancerforskning

Med en enkel tulipan... eller ett helt hav av närodlade blommor! Varmt välkommen med ditt bidrag, stort som smått! Bakom denna insamling står ett hundratal blomsterodlare, utspridda över hela landet, som alla odlar småskaligt och i säsong, utan konstgödsel och kemiska bekämpningsmedel. Många av oss har någon i vår närhet som drabbats av bröstcancer. Därför känns det både angeläget och mycket hedersamt att tillsammans med Bröstcancerförbundet få möjligheten att på detta sätt samla in pengar till viktig forskning och stöd till drabbade familjer. Flera av oss kommer även att sälja både blommor och rosa band, tulpanlökar, kransar och buketter, allt möjligt blomstrande till förmån för insamlingen. På Instagramkontot snittblomsodlareisverige och under hashtaggen #snittblomsodlareforbrostcancerforskning kommer du kunna läsa mer om det. På www.snittblomsodlare.se kan du via en karta hitta din närmsta odlare. Stort tack för ditt stöd!

2021-08-31 2021-10-31

Snittblomsodlare i Sverige