Olofsfors Rosa Bandet
Olofsfors Olofsfors Din gåva till Bröstcancerfonden!

Olofsfors Rosa Bandet

Bröstcancer är den vanligaste cancerformen hos kvinnor och varje år får 8 000 kvinnor beskedet om bröstcancer i Sverige. (Bröstcancerförbundet, © 2020) För Olofsfors är alla starka överlevare, inom vårt företag och ute i världen, det som driver oss vidare i frågan. I 10 år har vi arrangerat insamlingar till cancerforskning, och vi vill tacka alla företag som bidragit under åren. Fortfarande finns mycket att göra och vi står bakom Bröstcancerförbundet i deras vision om att ingen ska drabbas av bröstcancer. Genom vår insamling kan du eller ditt företag skänka en valfri gåva till Bröstcancerförbundet och ta upp kampen mot bröstcancer. Ett bidrag om 5 000 kr eller mer ger dig dessutom chansen att vinna ett par rosa skogsmaskinsband, till ett värde av ca 100 000 kr, skänkt av Olofsfors till förmån för bröstcancer. För att vara med i utlottningen av det rosa skogsmaskinsbandet måste du gett ditt bidrag senast den 31 oktober 2020, kl 23:59 via denna insamling. Tack för din gåva, tillsammans höjer vi rösten för brösten! Läs mer på www.olofsfors.se/rosabandet. This website is only available in Swedish. Please contact Olofsfors if you want information regarding donations in English.

2020-09-29 2020-10-31

Olofsfors