Bålsta IK : Löp och ge ett bidrag till Bröstcancer
Bålsta IK Bålsta Din gåva till Bröstcancerfonden!

Bålsta IK : Löp och ge ett bidrag till Bröstcancer

Detta är 5. året Bålsta IK försöker dra ihop en rolig löpkväll och samtidigt samla in pengar för att bekämpa cancer. I år har vi valt att alla pengar vi samlar in oavkortat ska gå till Bröstcancerfonden. Insamlingen startar 8.oktober och vi håller på tom. 8.november. Med huvudfokus på vår Löpkväll som blir Tisdag 5.november 2019, kl.18:00-19:00. Under denna timmen kan ni gå, jogga eller springa så mycket ni önskar. För varje varv skänker ni ett önskat belopp, tex 10kr till vår insamling till Bröstcancerfonden. Kontant eller swish går bra. Ingen föranmälan behövs. Vi skänker allt vi får in under kvällen till detta. Bålsta IK bjuder på Kaffe, Saft och kakor för att ge kvällen lite mysfaktor. Ta med familjen och vänner till oss så gör vi en insats mot cancer tillsammans och samtidigt får vi en fin kväll med lite motion. Läs mer på bålstaik.se/cancer Fakta om bröstcancerfonden finns på brostcancerforbundet.se Varmt välkommen Göran Johanson Bålsta IK

2019-10-08 2019-11-08

Bålsta IK