Chalmers HK goes pink
Chalmers HK Göteborg Din gåva till Bröstcancerfonden!

Chalmers HK goes pink

Vi i Chalmers HK vill genom detta initiativ visa vårt stöd till alla som kämpar mot bröstcancer, till alla som förlorat någon i bröstcancer och till alla som besegrat bröstcancer. Under oktober samlar vi in pengar till Bröstcancerfonden och den 27 oktober kommer vi spela en välgörenhetsmatch mot Redbergslid var alla intäkter går oavkortat till forskningen. Vi är oerhört tacksamma för att Redbergslid låter oss göra detta tillsammans med dem och vi hoppas på att ni vill hjälpa oss genom att bidra till vår insamling, det hade gjort oss oerhört tacksamma och glada! By doing this Chalmers HK wants to show the support to everyone fighting breast cancer, to everyone who lost someone to breast cancer and to everyone who survived breast cancer. During October we will raise money for Bröstcancerfonden and the 27th of October we will play a charity game towards Redbergslid where all the money goes to Bröstcancerfonden. We are really thankful that we got the chance to do this together with Redbergslid and we hope that all of you want to help us raise money for this cause, it would make us really greatful and happy!

2019-10-02 2019-11-01

Chalmers HK