Tillsammans för Bröstcancerförbundet!
Clarion Hotel Amaranten Stockholm Din gåva till Bröstcancerfonden!

Tillsammans för Bröstcancerförbundet!

THIS MONTH IS ALL ABOUT PINK! Med denna sidan vill vi redan nu påbörja vår insamling och inspirera andra att varje liten krona räknas. Tillsammans gör vi skillnad! Varje timma drabbas en kvinna av bröstcancer & varje sekund arbetar Bröstcancerförbundet för att nolla denna siffra. Nu vill vi hjälpa deras organisation och viktiga arbete framåt <3 Den 25-27 oktober arrangerar vi, Clarion Hotel Amaranten tillsammans med Hairtalk, Tess Merkel och Bröstcancerförbundet en helt magisk tjejhelg till förmån för Bröstcancerförbundet. Hotellet fylls under denna helg med seminarium, liveartister, några av stans bästa kvinnliga DJs, rosa cocktails, spännande aktörer och mycket mer. Allt för att uppmärksamma Bröstcancerförbundet och det viktiga arbete de utför varje dag. Samtidigt som vi peppar, booztar och sprider glädje & kärlek till våra medmänniskor. Vill du komma på vår tjejhelg? Sök efter "Pink Power Weekend" på Facebook & gå med i eventet! Tack för att ni bidrar & hoppas vi ses den 25-27 oktober!

2019-09-17 2019-10-31

Clarion Hotel Amaranten