Isabella Scandurra
Johanna Sjölund Gottne Din gåva till Bröstcancerfonden!

Isabella Scandurra

Våran vän Isabella (46 år ) drabbades av Bröstcancer men hon red ut stormen och blev ”Friskförklarad” och planeringen om att rekonstruera och återgå till vardagslivet tog fart. Med glädje. Dock har Isabella inte mått så bra men hon har kämpat fysiskt och psykiskt för att förstå och förändra. Tyvärr har vi nu via Isabella fått besked om att hon har metastaser/tumörer i lever, på revben och höften. En overklig och rädd känsla sprider sej hos oss alla och vi litar mer och mer till forskningen. Mediciner och behandlingar. Vi vill kämpa för Isabella och vi vet att vartenda öre till förmån för forskningen ger henne fler chanser till ett bättre liv. Därav denna insamling. Isabella är ljuset, skrattet, kunskapen och mamman och frun som sprider så mycket av ovanstående kring sej. Allra mest kärlek. Var med på insamlingen och led forskningen framåt så att vi länge länge får njuta och må bra tillsammans med Isabella och hennes familj. Barnen är 4 resp 6 år. Tillsammans är vi starka❤️

2019-05-28 2020-01-01

Johanna Sjölund